* * * My Words, My World, My Way * * *

Please Write: ALewisPDX@gmail.com

Thursday, June 19, 2008

Laugh -n- Scratch -n- Giggle





























27 comments:

Anthony said...

old peope sex jokes!!! eeeaaakkkk!!!

Lemuel said...

Thanks for the giggles.

dit said...

Very funny cartoons.

side bar , - I am tagging you. lol. If you have not already been tagged. that is. Hope you are well.

http://dit21.blogspot.com/2008/06/gimme-5.html

travelling, but not in love said...

classy lewis. classy.

Stacey said...

Teehee!!

Ryan said...

i have missed you so much!

kisses

TJ said...

Thanks for the giggles!

TJ said...

Oops! I just realised some one already commented the same thing. Oh well, I still giggled.

Laurie said...

OMG!!!!!
Thank you for the laugh Honey!

HUGS!!!

Anonymous said...

Very funny and very close to the truth. My husband and I are in our early 70's. Things might be sagging but we still can laugh.

Sylvia

anne marie in philly said...

thanks, lewis, for the laffs!

afod said...

Not the most ideal jokes to read as I am about to turn the big four-oh. ;-)

But thank you for the chuckles. The first one gave me the biggest laugh.

Vanyel said...

Too funny!!!

Hmm... methinks I better take another look, now that I'm barreling downhill towards 45... after all they say that everything lets go at 40... hmmm....

Time for a laugh off... have to hit my joke files.

Anonymous said...

He he, hilarious!! :) Thanks for the funny change! :)

Grego

RAD said...

thanks for the funnies!! he he snort...

Billy said...

Great giggles, thanks Lewis. It's needed at the moment. Congrats on the sale of your house, btw.

bridgeout said...

Thank you for the much needed laughs this morning! HILARIOUS!!! (happened to be a day my ex-husband chose to send one of his "you are an unworthy lesbian" emails).

K-A said...

Ha!

Doug said...

Those are too much! Makes me think of my grandfather, who would have loved those.

Sooo-this-is-me said...

Tsk! Tsk! You have a dirty sense of humor, I really like that in a person!

Marc Acito said...

Damn. These are funny. So that's what our future holds, huh?

Derek said...

I'm going to have a big walking stick when I'm older, lol.

Oh I wish I was still in the Bahamas so bad. I even thought about finding a deserted island they are plenty out there, but I would probably starve.

CJ said...

You made me tinkle. You funny man Lewis.

Alexander said...

You are such a bad boy. I think you need a spanking.

Once I get finished laughing, that is.

Ur-spo said...

such awful jokes; and such poor taste; and each one made me laugh out loud.
hohohoohhoohoo

Greg said...

makes me think of old people having sex....ack!!!

WAT said...

They're funny and yet painfully sad. ROFLMAO!